Går helt i surr her rett og slett

Ferie er fine greier, eller jeg har jo egentlig ferie hele året men mannen har de siste dagene sine nå, og i stedet for fjelltur ( som ryggen min satte en stans for) så ble det husmaling og slike ting. Han er endelig ferdig med vegger, og karmer og resultatet ble veldig bra og til og med min mamma som egentlig er kritisk til det meste av slike ting er skikkelig glad på hans vegne og skryter at det er som et nytt hus, og det er det rett og slett. Til og min innsats her inne er hun fornøyd med, og jeg har sikkert hørt det 20 ganger men det går bra.

Men til overskriften… jeg får helt noia her, jeg føler at vi er på en lørdag men så er vi ikke det, vi er på fredag, og jeg kjenner at det å være dagvill eller døgnvill kanskje ikke er det rette ordet men jeg finner ikke noe annet rett og slett og jeg kjenner at det er noe jeg bare må smile av egentlig. Eller er det ikke den mest spennende dagen, som vanlig. Vi har vært i Stavanger en liten tur, og vi har egentlig prøvd å takle å være sammen, jeg sliter veldig med å ikke bite av hodet hennes og hun føler seg ikke noe bedre så jeg skal vel mer eller mindre juble når dette besøket er over. I dag ble det bestemt Pizza så dette innlegget skrives når den er i ovnen, mamma har lagt seg litt rett og slett og jeg kjenner at det er godt at det er litt pause. Tror egentlig at jeg er blitt litt vanemenneske og ikke takler forandringer så godt, jeg vet ikke men noe er det. Sikkert bare meg, eller det er meg rett og slett, men nå er det middag og jeg kjenner at det er godt at det er kvelden snart. Håper vi får til en fisketur i dag.

2 kommentarer
    1. Du har jo hatt en okkupant hos deg i lange tider, ikke rart du synes det blir litt voldsomt vel, med mye folk og greier. Ikke vær så hard mot deg selv! Jeg liker at ting er som de pleier. HELE tida! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg