Tom for energi dag

I dag har jeg vært helt tom, rett og slett. Kroppen min er ikke min venn i dag og jeg kjenner på at det er en real crappy dag. I går kjørte jeg mamma hjem, og jeg kunne vært til i dag men dum som jeg er, ja det er det rette ordet, dum eller idiot så ble det til at jeg reiste tilbake etter kun 40 min pause hos henne, så med andre ord, jeg dro klokka 1000 fra oss og var tilbake klokka 0025.  Jeg trodde det skulle gå bra og det gjorde det også, men i dag er jeg knekt rett og slett. Jeg sov til 0900, så ut med Nala, så sovnet jeg på sofaen og sov der til klokka 1500 for så å lage middag for å så legge meg igjen, og sov til klokka 2100.

Aldri mer kan jeg si altså. Jeg orker ikke det kjøret mer, så neste gang jeg skal ned, som er i midten av August så blir det å kjøre den 18 og hjem den 20.  Jeg tror jeg glemmer hvor gammel jeg er blitt hahaha…… nei da men kroppen orker ikke dette med sånn kjøring lengre. Sånn er det bare men i morgen er det en bedre dag og jeg satser på at det blir bra tilslutt.

Men nå er det visst på tide å krype til køys, så snakkes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg