Litt av hvert.

Hei og hopp og velkommen til deg som leser dette innlegget her. Håper du som meg har fått en okay start på dagen i dag og hvem vet, kanskje du har noen spennende planer for denne dagen eller denne uken rett og slett. Her er det ikke så mye som skjer, vi har noen planer i helgen men sånn utenom det, ikke så mye egentlig. Vi skal spise middag hos noen venner av oss, faktisk en nabo som vi har blitt kjent med så det blir veldig hyggelig. Og vi har vaksinering denne uka. Jeg ble nemlig utsatt for en hund som satte tenna i meg, men ikke sånn super dramatiske greier, men nok til at det er litt vondt.

Rett over knehasen nibbet den, ikke bitt og nei det er ingen grunn for melde dette fra til noen, jeg har snakket med hundens eier, og jeg har også snakket med de som hadde med løpet å gjøre, men etter dette så ble vi sittende å prate mannen min og meg for å finne ut når vi sist  fornyet stivkrampevaksinen våre, vi gjorde det samme dag,  og kom på at det er mer enn 10 år siden og siden vi begge er aktive hunde mennesker så blir det til at vi begge må fornye vaksinene våre.

Vi er jo så heldige at i Norge så har vi tilgang til en del bra og høyst nødvendige vaksiner, og nei jeg gidder ikke gå inn på en vaksine debatt her, for det er ikke snakk om såkalte eksperimentelle vaksiner men vaksiner som er viktige. Jeg har vært spart for de store uhellene med dyr og skader/ bitt men noen bitt fra hest er det jo blitt samt andre dyr, så ja jeg velger å fornye denne vaksinen. Noen mener at kroppene ordner opp selv, og ja det er kanskje sånn men  jeg velger likevel å ta denne vaksinen.  Så til dere som ikke har fornyet vaksinene deres, hvert fall innen stivkrampe delen, så anbefaler jeg det.

Men sånn ellers, så er det ikke noen store planer, vi skal jo ikke til Østlandet før neste uke, så det blir bra, kjenner at jeg gleder meg, selv om flere ganger har tenkt at tror jeg står over men det er jo sånn hver gang.

Så nå skal jeg rett og slett komme  i gang med dagen og prøve å få ting på stell.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg