Bare suser bort dagen

Fredag og middagen er i gang…. ja du leser rett men grunnen er at den må stå en stund, og fyllet er også laget. Så ja hva står på menyen? Vel det er faktisk noe så enkelt som Fylte pannekaker og vanlige pannekaker. Så ja det står på menyen i dag. Typisk enkelt mat og folk blir sultne etter kort tid så sånn sett er det jo helt idiotisk å lage det men likevel, jeg lager det, jeg lager uansett så mye at det er nok til en hel arme av sultne menn.

Så nå står røra kaldt og sveller så jeg skal snart begynne å steke, det er det som er verst med pannekaker, det tar jo en evighet å lage de og ikke halve tiden å spise de opp en gang. Men men sånn er det i dag.

Ute er det regn og drittvær så jeg får sånn skikkelig høst følelse i dag og det slår meg at vi er jo ikke kommet lengre enn 9 august men likevel er det som om det er blitt høst ute, noe jeg har skrevet for noen dager siden også. I dag har jeg egentlig ikke noe på hjertet, og jeg vet ikke jeg hvorfor det er sånn men det er nå det en gang så jeg må bare se om jeg kan få røsket opp i toppen. Hvorfor? Vel jeg tror det er en god grunn, eller 2 kanskje. 1) Sovet dårlig og 2) Været. Jeg kan skylde på meg selv på punkt nr 1 fordi jeg drakk kaffe i går ( snakk om å lage ris til egen bak) og været kan jeg jo ikke styre.

Men men jeg får bare ta det som det kommer, rett og slett.  Men jeg kjenner at jeg var klar for en liten rusletur med Nala i morges, den ble ikke super lang men det får så bare være. I går ble det jo 2 gode turer.  Så ja det var sånn i dag.  Og egentlig føler jeg at jeg bare har suset bort dagen så langt så jeg må skjerpe meg. I går var det en bedre dag enn i går men det kommer seg bare jeg våkner. Og ja jeg er klar over at klokka er over 1230 når jeg skriver dette innlegget men tro meg, jeg har dette som forsøk nr 1111111u94y23873y da ting ikke henger helt sammen i dag.

Vel ta vare på hverandre så snakkes vi igjen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg