Gjøremåls liste

God morgen.

Håper dere har fått en god start på dagen og at dere er klare for denne fredagen. Og ikke minst helgen. I dag er det en dag der jeg egentlig har litt på programmet men ikke mer enn at jeg takler det. Men jeg har litt sånn små pusling rett og slett.

Men jeg har oppdaget fordelen med å ha liste, rett og slett fordi jeg må ha en litt oversikt i dag. Av og til er det ikke sånn at jeg føler at jeg har helt kontroll og at jeg lettere kan miste fokus, derfor velger jeg lister i dag. Rett og slett. Hva med deg, er du en som har stålkontroll eller har du av og til behov for en liste, en slags gjøremålsliste. Så nå har jeg satt meg ned med en tekopp, og skrev jeg listen mens jeg drikker den og så skal jeg snart begynne med toppen av listen. I dag får vi jo M og damen hans K på middag, det ble Taco rett og slett. Og ikke noen avansert utgave. Men vi får også besøk av x- til mannen min, og jeg innser at det fort kan bli litt forvirring med hvem som er hvem siden jeg ikke bruker navnet deres, men K og M er altså bonus barna mine. mens K er også navnet på damen til M så ja…… men men jeg har valgt å gjøre det på den måten rett og slett.  Men nok om det, jeg har jo vært flink i huset i lengre tid men den siste uken skled det litt ut igjen og det kan vi ikke ha noe av så da må jeg komme meg inn igjen på rett vei. Og da er det jo greit å ha en liten oversikt syntes jeg.

Men sånn utenom det så er det sånn at jeg har et par innlegg jeg har jobbet med  i hodet mitt som jeg ikke har fått ned på ” arket” enda men jeg skal frem med de. Så vi får se om når og hvordan det blir. Men nå er det å sette igang. Ha en flott dag folkens

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg