WTF

Jeg sitter her og kikker på en tom blogg, helt tom. Og tenker hva i alle dager er det som har skjedd? Hvorfor er det ingen innlegg her, 256 poster er vekk. Og jeg forstår ikke dritten. Rett og slett. Jeg aner ikke hva som har skjedd, og jeg kjenner bare at frustrasjonen vokser her nå. Hva F***n har skjedd? Sorry uttrykkene mine.

Det er en del timers arbeid borte, mange tanker jeg hadde fått ned og som var viktige for meg, er vekk, og jeg kjenner på en slags knute i magen min. Må finne ut av dette.

 

7 kommentarer
      1. Jeg finner ikke de i oversikten og heller ikke når jeg ser på nettstedet mitt. Rare greier

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg