Til den selvoppnevnte kongen i bloggverden

Og nei dette er ikke snakk om Bunny.

Jeg trodde ikke at jeg noen gang kom til å skrive dette innlegget, rett og slett fordi jeg ikke leser så mye av din blogg lengre. Jeg husker jo da du startet og da var det litt annet syn på deg enn jeg har nå. Jeg vet at det er mange som setter deg på en slags opphøyd pidestall og setter din tilstedeværelse som en slags forhøyet sak, og uansett hva du skriver om så er det ikke måte på hvor mye de tilber deg. Det gjør ikke jeg, men ta det med ro det er ingen jeg tilber av mennesker. Du hadde et bra opplegg i begynnelsen men så sakte men sikkert så gled det over i en slags mix av tragedie, butikk, helse og ja alt , og hadde det bare ikke vært  alt i et så hadde det kanskje ikke vært så ille. Jeg har vel ofte tenkt på at du trår over grenser jeg ikke trodde noen kunne gå over, dette med å “tråkke over lik” ( beklager ordbruken min) for å få lesere det er å dra det veldig langt.

Så ble du borte eller du spøkte litt i skyggeland og jeg vet at det var mange som etterlyste deg på topplistene men du har reservert deg fra dette. men likevel så kom du med innlegg men man måtte søke deg opp på en annen måte enn å bare trykke på en plass på listene. Og ikke misforstå jeg unner ikke noen å miste barn på den måten dere har gjort, det er kanskje det mest grusomme som kan skje , eller det er det mest grusomme som kan skje med et menneske, det er jo ikke meningen at foreldre skal begrave barna sine, men motsatt. Så jeg ser godt den siden selv om jeg aldri kan sette meg inn i den følelsen. Men det at det blir en sånn rar mix det er det som gjør at man ikke syntes noe om det. Og jeg er fullstendig klar over at jeg kanskje feller min egen dom her nå.

Men når jeg nå leser en del av de innleggene du har skrevet samt en del av kommentarene så lurer jeg på hva som driver deg? La oss se på kommentarene dine. Jeg vet at du over mange år, hvis ikke jeg tar feil ble utsatt for mobbing, uthenging og nærmest trakassering av bloggere, og at det kan drive en person langt og lengre enn langt og man vet jo at du fikk en enorm støtte rundt dette. Og mange var med å tok til motmæle for dette.  Men nå må jeg si noe mer rundt dette med hvordan man fort kan  gyve løs på en sårbar gruppe mennesker. Og jeg vet at det er andre bloggere som har skrevet om dette , men jeg skal skrive mine tanker. Jeg oppfatter deg som usympatisk og skyter fra hofta, og bommer sterkt for jeg vet ikke om det var hensikten din eller hva som skjedde men du rammet ikke bare den ene bloggeren men du rammer en stor gruppe mennesker. Du er spydig , rett og slett bedriten i måten du omtaler denne gruppen. Ja jeg er også i den gruppen, og ja jeg klarer å være i aktivitet men det koster, og det er ikke det jeg viser mest frem. Det er ikke de dagene som er dårlige jeg viser frem. Jeg vet at mange av dine tilhengere også er i den gruppa, mange av de som handler hos deg er uføre. Håper bare at du snur på din vei og tar deg en banan.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg