Rett blikket fremover

God tirsdag midt på dagen. Har dere hatt en fin dag så langt? Håper det og at dere er klare for resten av dagen. En del av dere er vel på ski og jeg håper av hele mitt hjerte at dere ikke blir en del av årets skadestatistikk… I dag er det ikke som vanlig de store planene men pizzabunnen er laget, og sausen står i skrivende stund på småkoking så det blir greit det også. Det blir nok av de tunge middagene så det er greit at det er litt enkel mat, i går hadde vi så avansert som pølser , pasta, og pølsebrød så ja det er 2 dager nå med enkel mat. Men ingen av oss har noe i mot det så da blir det sånn i dag. I morgen blir det nok fisk eller  noe, vi får se.

Jeg har vært ute med Nala på en formiddags tur, mannen tok morgenturen med henne så det ble litt mer søvn på meg da nattesøvn er litt så der for tiden. Men mens jeg var ute med Nala på skogstur så ble jeg gående å tenke og filosofere som jeg gjerne gjør og jeg kom til den slutning at jeg kan ikke gjøre noe med det som er her og nå men jeg kan gjøre noe med innstillingen min, tankene mine kan jeg og i mer eller mindre grad ha litt styr på så jeg har bestemt meg for at jeg skal endre meg, jeg skal ha en litt mer gi F holdning. Hvorfor? Jo jeg skal ikke slutte å bry meg men jeg skal lære meg å innse at vi har gjort en stor tabbe å la noen flytte inn men vi kan ikke hive ut noen enda, så jeg satser på at det blir bra til slutt, at det kommer til et punkt der det skjer av seg selv og frem til da… skal jeg gi F. Jeg skal se positivt fremover, jeg skal trene meg opp i bedre form og jeg skal lytte til den indre stemmen Tiden renner unna nå og jeg gleder meg til at jeg kan orke å løpe litt, trene mer og satse på at ikke ryggen min dreper meg helt, og jeg ser frem til diverse små ting. Klart at jeg ser frem til våren også, så ja det er så enormt mye å glede seg til å se fremover til så hvorfor dvele med det jeg ikke kan styre det jeg ikke kan. Så mitt mål er

å se fremover å nyte her og nå. Ting løser seg på en eller annen måte.  Ta vare på dere selv og nyt denne dagen nå skal jeg slappe av

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg