Påsken 2024

God Palmesøndag, ja da er denne dagen mer enn godt i gang, jeg er så heldig at pga lite søvn i natt( hostene hund) så fikk jeg mannen til å ta Nala på tisse tur så det ble litt flere timer på meg, jeg sto opp kl 1000 i stedet for 0730.

Da er vi som nevnt kommet til den berømte palmehelgen, eller dette er jo den siste dagen i den helgen og jeg har rett og slett bare vært utenfor sosiale media osv… rett og slett. I går skrev jeg ikke et eneste innlegg. Tror ikke det var noe på Fjesboka heller. Og jeg tror at det var bra for meg. Rett og slett og jeg er jo en som til tider ikke skriver et eneste innlegg og så kommer det et par som perler på en snor, og det ser jeg jo her i bloggen også. Vel uansett. Nå er det sikkert mange som har reist på hytter og andre steder for å feire påsken 2024. Vi skal rett og slett ha hjemmepåske i år og det gjør meg ikke noe. Jeg vet at mamma kunne tenkt seg en tur et eller annet sted, fordi hun er hjemme mesteparten av tiden men det får man heller ta senere. Snakket med henne på tlf i dag, og både hun og hennes hund er sjuke, der er det et eller annet men det er flere av naboene hennes også som er syke. Så kanskje like greit at hun ikke er her heller.  Dere da, har dere noen påskeplaner? Uansett om dere ikke har noen planer så håper jeg at dere får noen fine dager, med ikke alt for mange bekymringer. At dere klarer å nyte dagene sammen. Mannen her i huset har fri til over påske så det blir noen dagsturer men ikke noe mer enn det. Vi tar det som det kommer også i forhold til været. I dag skinner sola så det er jo bare fantastisk, håper det holder seg sånn. Men nå skal jeg se om jeg orker å bevege meg litt ut, formen er så der når jeg ikke får sove skikkelig.

Nyt dagen folkens

 

1 kommentar
    1. Jeg synes det er en helt deilig start på påsken. Ikke en bekymring i mitt hode 🙂 Skal jobbe et par dager til, men så er det ferie. Da skal jeg kose meg, trene, turer og annet moro 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg