Påskeaften

God lørdag. Jeg håper at dere har sovet godt, her er det en god start på dagen, etter at jeg og Nala var ute på vår vanlige morgen tur så bar det hjemover, laget mat til henne og så satte jeg i gang med å leke med denne her: Og så får vi se hva resten av dagen gir av innhold. Mannen min måtte en tur på jobb, og så skal vi sette i gang med å tilberede påskelammet, ja for vi eller de andre her hjemme skal som store deler av landet, ha lammelår. Planen var vel å innlede årets grill sesong som vi alltid pleier å gjøre i påsken , hvis været tillater det, men vi får se hva det blir i dag. I dag skal besøket vårt/ hybel beboeren eller hva vi skal kalle henne for visstnok en tur ut så da blir det litt pause for meg.

Jeg kjenner at det er godt at det er rolig dag i dag, ikke det at det er mye ellers men jeg tror ikke at jeg skal si så mye om nettopp dette rett og slett.  Men vi skal kose oss, nyte dagen og det å være sammen. Kanskje jeg får med meg mannen ut på tur, litt sånn før maten tur. Vi får se, jeg skal i hvert fall ta det som det kommer, og jeg tenker at jeg må bare smile for det er ikke så mye annet å gjøre.

Så uansett hvor dere er , og hvilke planer dere har, ta vare på de små og store stundene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg