Ny dag og alt det der.

God morgen. Ja da er jeg i gang, selv om jeg aller helst ville ha vært under dyna men man kan ikke alltid få det som man vil. Planen min var jo ikke å ha bilen i dag men så er det en her som skal på visning og jeg orker ikke kave med buss forklaringer osv. samt at jeg må levere noen bøker på skole for å hente noen andre så derfor tar jeg det i samme runde. I morgen er det jo like tidlig opp for da setter jeg og Nala kursen mot mamma. Har et par ting jeg må fikse opp der borte så da er det like greit å hoppe i det. Så vi får se hva denne dagen bringer av innhold.

Det gikk etter forholdene greit i går og det er en ting som er å godt og det er at det søkes aktivt etter bolig så det ser ut om om det max blir en måned her. Det betyr jo at mamma også kommer i påsken så det blir jo spennende. Men det er påsken og det er jo ikke riktig enda.

Men til noe annet. Jeg funderte på og grublet og alt der der om hva som kan ha skjedd med blogginnleggene mine og jeg er enda ikke i nærheten av svaret, jeg har en mistanke som er ganske så stor men jeg vet ikke 100% sikker, jeg har sent en mld for å sjekke ut noe. Men det  jeg håpet på var at det var en feil. Jeg gikk inn på oversikten men der var det kun innlegget fra i går og når jeg prøvde via en av disse facebook gruppene så fant jeg en av postene mine der men når jeg da trykker meg innpå  så dukker dette opp:

Så jeg aner ikke.  Men men det løser seg vel. jeg håper det. Ikke at det er stor krise men likevel. 256 innlegg kan ikke bare være vekk, eller hva? Svaret kommer vel i løpet av dagen håper jeg, jeg har en vond mistanke men klarer ikke sette det i boks enda. Men dersom mistanken er rett… da vet jeg ikke hvordan jeg kommer til å reagere.

Men får ta det som det kommer. Jeg håper dere er klare for denne dagen også. Kos dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg