Livet går videre.

I dag har det vært en realt ræva dag, hvor alt bare har føltes grusomt teit, jeg følte meg skikkelig dritt, og jaa det var bare kaos. Det var som om jeg satt med en følelse av at alt møkk og krig i verden var ene og alene min skyld. Jeg har oppført meg bedritent med alle rundt meg og jeg har tatt frustrasjonen min ut på de som ikke fortjente det.

Jeg har følt at det er noe som ligger under men jeg vet ikke hva. Men så tenkte jeg at det er nok noe jeg får svar på snart, jeg tok med meg Nala på kveldstur og jeg tenkte litt over det hele og jeg tenkte at det er ingen grunn å oppføre seg som jeg har gjort. Jeg har følt på noe jeg ikke liker å føle på, jeg kjente en slags ny… eller begynnende depresjon lignende sak. Jeg som prøvde alt men ikke fikk det til. Alt virket veldig lovende men det falt i grus. Møte i går som jeg gikk ut av med hodet hevet og tenkte at det var håp om at jeg skulle få dette til, ble slått ned i bakken i dag. Jeg søkte på en jobb men fikk avslag fordi jeg ikke fikk stilt med referanse, eller de jeg hadde var ikke gode nok.

 Og i formiddag når jeg fikk den beskjeden, og de hadde ikke en gang ring referansene mine, de hadde bare drøftet det seg i mellom og kommet til at de jeg jeg hadde ikke kunne brukes i denne sammenhengen, det var da jeg satt med en følelse av at jeg ikke var verdt noe, at det er lite verdi å drive med frivillighet for min del og jeg angret der og da på at jeg søkte jobben. Jeg gråt mine tårer og følte at jeg ikke var av betydning.

Erfaringen min er ikke god nok. Og jeg gråt en del tårer på veien med Nala men etter det så bestemte jeg meg for at det er lov å kjenne på dette, det er lov å rope og skrike og gråte men ikke la det forme livet mitt videre. Jeg tenker at det er som det er og det er ikke noe jeg kan gjøre med det men kommer det nye sjanser….. kanskje hvem vet? Det jeg vet er at jeg er ikke den som deres meninger om meg er, jeg vil ikke la meg putte inn i en bås. Jeg kan og jeg vil.

Så jeg tar fatt på veien videre i morgen, da har jeg børstet støvet som skuffelsen gav meg og si at ja ja det er som det er men ikke la det definere meg videre. Så nå skal jeg hoppe glad videre  i morgen. Nå skal jeg faktisk legge meg snart. Snakkes i morgen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg