Litt om ditten og datten

Da er det jammen en ny dag, og jeg har vært i gang lenge, men selv om planen var å stå opp tidlig så er det ikke alltid at man følger planen men men… Ingen skade gjort så det går fint. I dag er besøket vårt på en ny visning og jeg ser jo at hun mister sakte men sikkert motet for hver eneste bolig hun ser på men sånn er det. Det er ikke lett og jeg skal si at jeg er veldig glad for at vi slipper. Jeg har satt meg ned med et glass med te og nyter roen, Nala og jeg var på tur  i dag i ca 1 time så det var frisk og godt og jeg ser jo tegn på at det begynner å bli vår rundt omkring her i området. Hadde ikke med meg mobilen så det ble ikke så mye bilder av vårtegnene.

Men jeg har tenkt litt på dette med blogg og grunnen til det er at jeg ser at  flere, ikke mange men noen få bloggere skriver om at når de skriver om økonomi osv så synker lesertallene, og jeg også funderer på hvorfor? Er det sånn at vi kun kan skrive om ” lykkelige” ting, og at man ikke skal nevne hvor kostbart det er å leve, og ta vare på seg selv? Hvorfor skal man ikke kunne skrive om slike ting også? Eller er det sånn at man rett og slett får nok? Jeg vet ikke, men jeg undres. Klart at ting endrer seg og man leser kanskje bare noen få blogger i løpet av tiden og at man da varierer men samtidig så tenker jeg at det å slite med høye regninger er en del av hverdagen og at man må få nevne det. Og ja jeg vet at det kommer mye ann på tittel, osv, den ser jeg, og jeg vet jo at dramatisk tittel er lik mange klikk men man kan jo ikke ha det hele tiden, det er hva jeg tenker da, og klart at det er jo så som så med det, og klart at hvis det er sånn man må få flere lesere, ja da får det heller bare være. Livet mitt er kaotisk og dritt til tider, selv om det føles hele tiden mange ganger men nok om det, jeg har laget min porsjon med skitt her inne men prøver å ikke bare bruke det for livet består av mer enn bare dritt. Og det er det jeg vil prøve å ha fokus på andre sider i livet.  Og jeg tenker at det er som det er rett og slett. Og så får jeg heller bare ture i vei på bloggveien min. Uansett ta det som det kommer.

Kos dere og nyt dagen.

1 kommentar
    1. Noen bloggere skriver kanskje litt vel ofte om sin dårlige økonomi, og at det av noen oppfattes nesten som tigging….
      Men klart det må være lov å skrive om det som ikke er bra, det en tenker mye på og det som plager en.
      Bloggverden bør ikke farges lyserosa og bekymringsløs.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg