Kan noen hjelpe?

Okay her er saken – hjelp trenges virkelig!!!

Som mange vet og nok har fått med seg så er det ikke direkte mangel av leietagere og det er stor kamp om boligene. Det er nok mange grunner men hovedgrunnen slik jeg har oppfattet det er at det er flere som stiler boligene sine disponible for flyktninger som trenger bolig, og jeg har ikke noe problem med å se den. Og da er det jo også sånn at det er så som så med de boligene som er igjen men en del er det, bare at det er et slags men bak det, det er enormt påtrykk av leietagere og man innser at det blir bare vanskeligere og vanskeligere å trekke vinnerloddet. Så her er et forsøk fra min side.

Voksen dame som bor hos oss for tiddn.  som ble pensjonist nå på nyåret, og som verken drikker eller røyker og tar godt vare på tingene sine og de hun låner, altså med andre ord også leieboligen, og elsker å kose seg hjemme, lage det trivelig trenger bolig. Hun har ikke dyr heler.   Ønske sted er alt fra Rogaland til Oslo området. Hun har noen små kriterier bare, ikke kjeller leilighet og at det er noe inkludert i leieprisen. Hun kan betale opp til 12500 kroner. Siden hun heller ikke har bil så er det stor fordel om hun kan finne en plass i nærheten av buss og matbutikk. Og gjerne hvitevarer i leiligheten, i hvert fall kjøleskap

Det går dessverre ikke så bra for hun og hunden vår hjemme her, og det begynner å haste egentlig.  Så vet du om noen så ta gjerne kontakt, det kan være korttidsleie også i en nødstilfelle.

 

4 kommentarer
    1. Jeg har ikke noe leilighet å leie ut. Men du sa du har ikke dyr, og så nevnte du hunden til slutt. Skal du gi den bort? 12500 kr, hvis du tenker Oslo får du nok ikke mer enn en 1–roms hvis du tenker i nærheten av sentrum. Det har blitt svindyrt i sentrum her i alle fall.. Vi betaler 16 000 nå, og det er 3-roms. Men den “henger igjen” i billig pris, pga den er ikke gjort noe med på mange år, og de kan ikke bare skru opp prisen masse uten å oppgradere. Hvis de hadde sparket ut oss, malt et par strøk, så kunne de glatt leid ut til 19-20 000 eller enda mer her på Løkka i alle fall. Jeg håper du finner noe der du ønsker, og til prisen du ønsker 🙂 Vi fikk heldigvis fornyet igjen. Jeg så for meg at vi måtte ut å lete igjen, men vi fikk fornyet 🙂

      1. Hei. Det er ikke til meg i det hele men et familiemedlem. Jeg er ikke blitt pensjonist enda og trives alt for godt på Jæren.

      1. Der går fint. Jeg har nok skyld der altså siden jeg som du sier omtaler meg selv som voksen dame.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg