Håpløst i dag

I dag er en sånn dag der jeg rett og slett ikke vet helt hvordan jeg skal forme et innlegg. I dag er dagen der jeg rett og slett ikke får noe ned, det stopper et sted mellom hjerne og fingre. Ja jeg vet at når jeg skriver dette her så er jeg jo egentlig i gang med innlegg, men i dag er det en dag der tårer sitter løsere enn jeg vil og det er en dag der jeg virkelig føler på en avmakt og en følelse av mindreverdighet og sur og lei av det meste. Jeg kjenner på en følelse av at livet er som det er og derfor tror jeg at jeg må ta litt avstand fra det meste, fra alt og alle. Jeg har heldigvis mulighet og en god grunn til å gå ut, uten at noen stiller noen spørsmål. Men jeg kommer sterkere tilbake

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg