God søndag folkens

Søndag, og som vanlig skjønner jeg ikke hvor helgen er blitt av, men men det er jo slettes ikke noe nytt.  Så hva gjør jeg med det? Ikke en skitt, det kan jeg ikke men jeg trenger ikke sette meg ned å bare tenke at ” jaja” men prøve å ta det som er igjen av helgen med godt mot. Jeg har satt i gang med forberedelser til middagen, vi får jo middags besøk og i dag står det faktisk Shepard’s pie på menyen. Så det blir bra håper jeg, i hvert fall for de som skal ha det.

Ellers er det noe jeg er veldig glad for og det er at jeg har klart å finne en slags balanse i livet mitt. Grunnen til at jeg tenker at det er viktig er at det skjer mye i livet mitt på alle kanter og derfor kjenner jeg på at jeg heldigvis har funnet en slags nøkkel for å være der for meg, og at kroppen min er der jeg vil, både mentalt og fysisk.

Jeg har ikke fysisk satt meg ned for å meditere men jeg har begynt å finne en annen måte som passer inn i hverdagen siden den er litt annerledes om dagen, og det betyr at jeg stopper opp, puster med magen og kjenner på takknemlighet.  Livet er ikke alltid like lett å ha i balanse men på mange måter så er det ikke umulig å finne en slags indre balanse.

Jeg sitter også og ser at enkelte mennesker tar seg til eller gidder å bruke tid på å leke netttroll, enten som anonyme eller som seg selv på å kaste dritt om enkelte andre bloggere. Og jeg må si at jeg syntes de som står i det er tøffe, de får pes fordi de velger å ha en annen livsstil enn andre, enten på den ene eller andre måten. Man kan jo bare se på June og mannen som har bloggen lykkenermange. Og selv om jeg ikke kunne tenke meg å ha alle de barna eller velge den samme livsstilen så gir det faktisk ikke meg grønt lys for å kritisere og snakke dritt om de. Og ja om man trives på den måten, med det livet så lykke til.

Men jeg tenker at uansett hvilket valg andre tar så er det deres valg, ikke mitt. Jeg har ansvaret for meg selv og mine og mitt blogg innhold men andre må feie for egen dør.

Jeg skal ta vare på denne dagen, formen er bra og jeg øyner håp i hverdagen- god søndag folkens

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg