Gjort kan ikke bli ugjort.

God mandag. Da er jeg tilbake fra helgeturen til Østlandet og vet dere, denne gangen koste jeg meg.

Men dessverre kom det svar fra Blogg support at det som er slettet er dessverre permanent slettet, så alle innleggene jeg mistet er vekk. Så på veien hjem så ble jeg sittende å lytte til et intervju  på radio og det var noe med at gjort kan ikke gjøres ugjort så det han hadde bestemt seg for var å gå videre rett og slett ( jeg kom litt for sent inn i det så jeg fikk ikke med meg nøyaktig hva de snakket om men det ble til at jeg tenkte på det samme. Jeg kan selvfølgelig kutte ut hele greiene men det som er cluet at da blir det helt feil, da blir det som om noen andre enn meg har tatt det valget, og det går bare ikke så derfor bestemte jeg meg for å bare starte på nytt.

Og da er det som det er, det er bare å stå på, og få det til, kanskje på en annen måte enn jeg har hatt det, jeg vet ikke men det jeg vet er at jeg har taklet verre ting enn dette før. Men klart at det er jævlig dritt altså. Men det får bare stå sin prøve det som alt annet.

Da jeg var avgårde denne gangen så bestemte jeg meg for å begynne på et lite prosjekt hjemme hos mamma som jeg har tenkt mye på, så man kan si at det ble ikke noe bare slappe av helg, men jeg gjorde noe nyttig,  jeg tømte skapene for mamma og kastet det som burde vært kastet for lengst, men det har bare ikke gitt seg anledning til det, og det har da ikke vært noe å erstatte med men nå hadde jeg jo med meg et ” flyttelass” av bestikk, kopper og slike ting som jeg hadde fått tak i, lenge leve gjenbruk eller hva? Vel uansett mens mamma slappet av , da formen var så der, hun hadde da fått noe ala omgangssyke, så formen var ikke på topp, så jeg gjøv løs på det arbeidet, Det var kjempe kjekt. Og mens jeg jobbet så ble det til at jeg fikk tankene over på noe annet enn å irritere meg over bloggen min.

Ellers var det 2 som koste seg veldig og det var disse 2 her.

De lekte og koste seg, og jeg så at det er veldig bra for de å ha selskap av hverandre og treffes men det var ikke den samme intensiteten som det pleier, så det var hakket roligere denne gangen. Godt var det, men de herjet vilt ute.  Så nå er jeg klar for denne uken, har et par møter i løpet av uka som jeg ser frem til og så venter jeg på svar om når besøket får egen bolig, håper det skjer snart. Nå er det klesvask og pakke bort resten av det jeg tok med meg hjem, så snakkes vi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg