Det kom en pakke i posten- Takk Bunny

I dag fikk jeg verdens fineste maleri. Bloggerne Bunny hadde jo en slags ” utfordring” hvor han for å dekke tannlegeregning ville lage 15 bilder, som man kunne kjøpe, og det som var ekstra artig var at man egentlig kjøpte i blinde da man kun kunne velge, eller komme med innspill på farge så jeg var veldig spent.

I dag kom det derfor et perfekt bilde, noe av det fineste jeg har sett på lenge. Jeg bare elsker det, og han er bare kjempeflinke. Denne kaninen fikk frem smilet mitt og det er noe med hele figuren.

Tusen takk Roger, dette trengte jeg i dag. Og som vanlig finner du det som er perfekt.

Så nå skal jeg lete etter den perfekte plassen, for der jeg tenkte, nei det passet ikke så da blir det å se hvor, men jeg vet at det skal henge i stua.

Jeg kjente at jeg ble så fornøyd og så glad og er rett og slett i en slags 7 himmel av lykke. Og som sagt det kom til rett tid.

6 kommentarer
      1. Ja det er det, det var virkelig verdt pengene, og det fikk plass i gangen hos oss, da ønsker det alle velkommen. Rett og slett perfekt.

    1. Glad for å lese at du likte det. Litt variasjon av fargen blå for å komme mest mulig nært ditt ønske. Enkelte nyanser av farger er veldig vanskelige å blande da det ikke ser likt ut når det er vått og tørt. Anyways, nå har du Bunny hjemme hos deg, hehe.. 😜🐰

      1. Jepp, så da får jeg sitte å drikke te sammen med den i stedet for deg….. nei da vi får nok til å treffes før eller senere. Og du traff perfekt med fargene, kunne ikke vært bedre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg