Bli med å støtt en medblogger

Lørdag, helg og alt sammen. God formiddag alle der ute i blogglandia og andre steder.

Jeg regner med at de  aller fleste som leser  blogger  leser garantert Bunny sin blogg også og jeg tenker at jeg skal ” reklamere” litt for denne aksjonen her:

https://bunny.blogg.no/dette-kommer-dere-til-a-like.html  Det er jo sånn at det å gå til tannlegen er ikke en direkte billig sak og siden regjeringen ikke har skjønt at tenner sitter på kroppen, sånn at tannlege ikke er gratis dessverre. Ja det er jo en slik ordning at tannbehandling går under frikort men det er ikke mange typer behandling som igjen går under der så derfor blir man gjerne sittende igjen med kjemperegning. Og i denne sammenhengen starter Roger en salgs sak der man kan betale en liten sum 200 kr for å få ditt eget personlige bilde malt av han, og jeg kan bare si at jeg ser frem til vårt kommer. Spennende å se hva resultatet blir.

Men ja tannlege er dyrt og dessverre er det slik at det blir bare dyrere jo lengre man venter.

Det er mange spleiser ute å går og noen støtter jeg som spleisen til mamma på hjul mens andre derimot er svaret nope. Men jeg syntes det er utrolig artig på den måten Roger gjør i sin sak og jeg heier virkelig frem dette og syntes det er veldig artig at jeg ikke får se resultatet før jeg har det hjemme. Han er en dyktig kunstner. Så bli med, det er kun 15 som får bilder på den måten. Og han har garantert andre bilder som du sikkert kan få kjøpe hvis ikke du får blitt med på dette her.

Så hiv dere rundt- Dette er en sak vi alle bør støtte.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg