10 øringen falt ned

Av og til trenger man at 10-øringen detter ned, at ting faller på plass og at svar er kommet. Her har det vært mange tårer, frustrasjoner osv… og jeg har følt meg som om jeg var nærmere 100 enn 50 og ja jeg har egentlig vært rene hormon bomba men ikke på en god måte. Og jeg har slitt med varme og kulde, kroppen koker og ja jeg har i det hele tatt vært så der. Men jeg har samtidig tenkt mitt, men var ganske så sikker på at jeg rett og slett ikke var premenstruell men mer overgangsalder. Dagen startet med tårer og en dritt følelse men jeg tok på meg tur klær og gikk på tur med Nala.

Jeg hadde lege time i dag og jeg antok det rette. Jeg er rett og slett kommet dit i livet.

 

 

Og jeg vet jo at det er noe man bare må igjennom og ja noen har det i evigheter med de følgene det får mens andre de har kun knapt besøk av dette. Men da er det jo som om jeg faktisk forstår kroppen min litt mer. Det er som jeg sa at det gikk et lys opp for meg, eller det at legen faktisk bekreftet det som jeg trodde. Ellers hadde jeg vel ja jeg vet ikke. Nå er det bare å ta de tiltak som må til og jeg tenker at det er på mange måter helt greit. Jeg er jo midt i livet mitt, og jeg vet at det løser seg rett og slett. Min bestemor husker jeg fikk noen voldsomme perioder med hetetokter men jeg håper at mine ikke blir så ille som hun hadde det.  Jeg kjenner at jeg rett og slett håper at medisiner skal virke fordi jeg trenger en god natt med søvn uten at hele kroppen verker, jeg finner ikke rette liggestilling og temperaturen er så som så, dyna går av og på hele tiden om nettene.  Så vi får se, jeg x alle fingre og tær for at dette er noe som vil gå bra til slutt rett og slett.

Nå er det bare å satse sterkt videre og være obs på at ting er som de er, og det er ikke en grunn til å oppføre seg som en dritt men mer en forklaring på hvis verden er litt så der. Jaja det er sånn dag i dag. Men smil og verden smiler til deg.

Snakkes

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg