Nededag

Dagen i dag ble som mange andre dager totalt annerledes enn jeg så for meg, men jeg vet at det er sånn det er og jeg må bare takle det som jeg alltid gjør men men det går seg vell til, dagen er jo ikke over enda, tror ikke det rett og slett. Klokka er jo midt på dagen sånn ca. Har dere hatt en fin dag så langt?  Håper det.

I dag skulle jeg jo vaske og rydde, siden jeg reiser i morgen til mamma sammen med Nala og siden mamma mest sannsynlig blir med hjem men vi får se. Uansett så har jeg fått klær fra stativet til skapet, jeg trenger bare å få resten tørt. Og så har jeg støvsuget, og laget lunsj til mannen min da, han sier at han kan ta resten han mens jeg er vekk. men jeg tenkte at han ikke trenger det, han fikser jo bilen og alt annet så jeg kan egentlig ikke forvente at han skal fikse huset i tillegg.

Så jeg har egentlig sløvet for mye i dag kjenner jeg men sliter med å klare noe annet. Jeg kjenner at jeg grugleder meg til å reise til mamma denne gangen, eller det pleier jeg jo å gjøre men nå er det på en annen måte, nå er jeg så tom jeg kan være for energi. Men jeg har en viktig avtale så jeg kan ikke hoppe over turen heller. og jeg vet at bare jeg kommer meg av gårde så hjelper det rett og slett. Erfaringene er sånn. Og er mamma med hjem så blir det som det blir rett og slett. Da er det jo bare en uke så det skal jeg holde ut, ( nå hørtes jeg veldig negativ ut)

Nå er mannen å skifter olje og olje filter på bilen, fyller den opp med drivstoff og gjør den reiseklar for meg i morgen tidlig. Setter veldig stor pris på det. Litt som dette . Ja dagen er sånn i dag og jeg kjenner på en slags redsel, jeg håper bare at det er i dag, at det ikke er noe mer enn det. At det blir bra til slutt. Nyt dagen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg