Månafossen

I dag morges var jeg våken ved 0600 tiden men lysten på å stå opp var ikke direkte der, så jeg ble liggene til kl 0700, og i den timen som jeg lå våken så kikket solstrålene  inn igjennom vindu ruten og der og da bestemte jeg meg for at jeg skulle ta med Nala og mannen  til Månafossen som er et fantastisk turmål å ta lørdagsturen til. Så jeg kom ned på badet og sa til mannen at jeg vil til Månafossen i dag og han var som meg klar som et egg. Og vi pakket tursekken, og laget litt matpakke, og litt tevann og kaffe og la i vei.   Denne  Dette er en plass som gir meg så enormt mye, og jeg kjenner at starten er enormt tung men god stigning men det er bare i begynnelsen. Ja det var skikkelig melkesyre i beina før jeg startet og jeg skal være ærlig å si at jeg grudde meg veldig men det gikk bra, bare jeg kommer meg i gang og jeg koste meg veldig og vi hadde restene fra pizzaen i går, så derfor ble det rester til turmat.

Håper dere har hatt en veldig fin dag og jeg tar kvelden nå om ikke så lenge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg