Ikke godta urett- Tusen takk Bunny

Jeg har lyst til å rette en takk, en stor takk til han jeg ser på som den ekte og store bloggkongen nemlig bloggeren Bunny for dette innlegge her: https://bunny.blogg.no/nar-store-influencere-rakker-ned-pa-trygdede-og-ufore.html Og det var han som gjorde at jeg skrev dette her innlegget her tidligere: https://chanettstankeboble.blogg.no/til-den-selvopphoyde-kongen-i-bloggverden.html.

Ja jeg velger å skrive enda et innlegg som takk til Bunny, og han er på mange måter en person jeg ser opp til innenfor blogging

Jeg syntes at det er viktig at man setter fokus på urett og selv om Bunny ikke leser bloggen til bloggeren han forsvarer så er det sånn at han velger likevel å være rettferdig, han forsvarer en person til tross for at han ikke har sansen for det men er det en ting Bunny er så er det hjertevarm og han forsvarer mennesker og mener at ingen skal oppleve urett. Jeg vet at mange mener at jeg setter Bunny på en pidestall men jeg ser opp til den bloggeren. Okay ikke alt han skriver er jeg enig i men i det meste er det utrolig mye enighet i. Og jeg har sakte men sikkert fått mer og mer sansen for Bunny.

Så hvis det er en blogger jeg ser opp til og faktisk skulle ønske at jeg kunne være i samme liga som han når det gjelder blogging, om ikke med samme temaene som han men i det hele , den som kunne skrive like godt som han. Han bryr seg om menneskene og vil det beste for han, og han har tross alt hatt sine motbakker i livet men det gjør noe med at han vet hva som kan hjelpe andre mennesker. Og jeg er utrolig glad for at  han har oppmuntret meg flere ganger og så malte han jo et fantastisk bilde til meg: Vet du Bunny, når jeg blir litt lei meg så går jeg å ser på bildet fra deg og så tenker jeg at det blir bra til slutt.

Tusen takk for at du taler de svakes sak, de som trenger at noen andre stiller opp, og at du gjør det til tross for uenighet med enkelte. Og ved å støtte henne velger du å støtte alle som er i samme båt

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg