Grugleder meg

Jeg sitter her og kjenner på en grugleder meg følelse, hvorfor? Jo i morgen skal jeg ha min første dag som markør etter en lang tid uten. Jeg vet jo hva jeg går til men likevel så gruer jeg meg, og det er slags frykt gruer meg, og det er ikke en følelse jeg ser frem til rett og slett. Jeg trives godt med gjengen men samtidig så er det sånn at jeg er litt utenfor på en måte, og det er fordi jeg holder litt avstand rett og slett. Jeg irriterer meg over at jeg føler det sånn fordi jeg ikke forstår at det skal være sånn. Og jeg er trist over at det er sånn. Så klart jeg kunne droppet å melde meg igjen men samtidig har jeg savnet gjengen. Så jeg vet at det er som det er rett og slett. Jeg tenker at det er bare å sette i gang, hoppe i det med begge beina og hele hjertet i det. For det er egentlig ikke en ny følelse jeg har, jeg er den som gruer meg til ting jeg ikke er så trygg på, men jeg er ikke den eneste der, men det er samtidig rart fordi når jeg har Nala med meg og selvfølgelig mannen min med meg så føler jeg at jeg kan mestre alt, jeg kunne ha besteget det høyeste fjell. Men når det er bare meg så er det som om jeg er mer ” naken” hvis du skjønner hva jeg mener. Jaja, Jeg får i hvert fall tatt en god tur med Nala i morgen tidlig før jeg drar. 

Dagen i dag kan jeg ikke si så mye om fordi den har stort sett gått bort i soving, jeg har vært ute med Nala og så sovnet jeg igjen, våknet til mannen kom hjem fra jobb, så sovnet jeg på sofaen igjen og så lage middag før jeg sovnet igjen så jeg vet ikke hvordan denne natta blir men det er sikkert greit det også, jeg sovner sikkert. 

Uansett håper jeg at dere har hatt en god helg, nå er det ut med Nala igjen. Snakkes i morgen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg