For en pangstart

på  mai folkens. Jeg vet ikke med dere men Jæren har virkelig vist seg fra den vakreste siden i går og i dag , med solskinn, varme, mange mennesker på tur og i går valgte jeg å ikke ha med mobilen i det hele da det var en flott dag og  vi hadde faktisk en liten tur med de gamle eierne til Nala, hvor formiddagen ble tilbringt  ute med nystekte vafler og hjemmelaget syltetøy, kaffe på kanna og mange gode samtaler. Og jeg lot mobilen bli igjen hjemme. Rett og slett for å nyte her og nå. For det er så alt for lett å bli avhengig, man skal bare sjekke… ja dere ser den tegningen, tror ikke jeg er den eneste

Så det var den dagen i går, vi hadde  22 varmegrader og det var bare rett og slett herlig, og vi var vel alle fornøyde, så når vi hadde spist litt niste så var det å ta turen inn i skogen men etter en liten stund så gikk de andre hjem og vi fortsatte videre inn i skogen, og det er noe med å være ute på tur, få nye inntrykk. Selv om man har gått den strekningen mange gangen før, ja utallige gangen før så er det likevel stadig nye ting som kommer, og man treffer folk man ikke har sett før eller på lenge.

Dagen i dag er nesten like varm, men litt mer vind, likevel er det varmt og godt. Nala ville gå max 45 min i dag og det er veldig greit syntes jeg, så vi får heller gå ut igjen senere, men det var visst nok med tanke på at dette er stillingen hun er i nå: Var visst greit å søke ” dekning” fra varmen i senga vår. Jaja. Så jeg skal benytte denne dagen til klesvask, og litt sånn småtteri greier. Og skal nyte et glass med iskaldt vann og isbiter.

Snakkes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg