Fastlegen ringte meg

Nei dette er ikke ment som en clik bait altså.

Jeg ble vekket av en lyd som dro meg ut fra søvnens verden. Og det var ikke Norsk Tipping som ringte selv om jeg drømte at jeg vant 1 million kroner. Men det var fastlegen min som ringte. Etter at jeg fikk summet meg så var jeg klar for å høre hva han ville si. Og det var ikke direkte gode nyheter men heller ikke livsfarlige men noe i midten…. nei da. Det er sånn at jeg har slitt veldig med formen , de har liksom ikke funnet noe konkret men det trodde han at det var en løsning på. Han hadde jo bestilt noen blodprøver og i dag hadde han svaret til meg, eller det han håpet var løsningen. Og det er jern nivået mitt. Det og B12 nivået mitt er skrapa, og vi måtte sette inn tiltak. Og jeg kjente at jeg på mange måter ble veldig lettet fordi det kanskje er så enkelt som det. Og det er i hvert fall en begynnelse fant vi ut, så vi må bare begynne et sted. Jeg kjenner at det er kanskje et lite håp i hengende snøre. Jeg er så inderlig lei av å henge med hodet og ikke orke så mye som jeg vil og som jeg ser at det trengs. Så derfor håper jeg at det blir bra nå. I tillegg skal jeg sørge for å spise mat som har bra jern i seg, og jeg er jo veldig glad i det ene og det andre. Ja jeg vet at det er mye jern i mat og at kjøtt er viktig og jeg har sakte men sikkert begynt med noe kjøtt i kostholdet mitt, fordi jeg var nødt til det rett og slett. Noen ting holder jeg meg unna men likevel noe kjøtt er tilbake i kostholdet mitt de siste dagene.

Nå er det bare å krysse fingre og håpe at dette blir bra. Håper at magesmerter gir seg rett og slett, og at jeg begynner å virke mer.

Nå skal jeg ut å handle til middag, jeg tror det blir gryte av en eller annen art.

2 kommentarer
    1. Tenkte jeg skulle gjøre som Vibbedille, lage rødbetersaft, hun skrev om dette i går – klikk deg inn hos henne og les 😜🐰 håper formen går seg til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg