Tanker som hopper i vei

Bare en helt vanlig lørdag er i gang…. en helt vanlig dag som ikke har noen bestemt retning enda, og sakte men sikkert går sekundene, minuttene, timene, og ja det lakker og lir rett og slett.

I dag har jeg igjen vært i hundeskogen, det var ikke så mange hunder som jeg trodde det ville være men jeg traff da noen ” kjente” med sine hunder, så ja det er en okay start på dagen rett og slett. Nala trodde kanskje et lite øyeblikk at det var sønnen og samboer sin hund men fant fort ut at det var ikke det. Men hun valgte å trekke seg vekk rett og slett fra hele greiene. Så vi vandret bare glad videre, rett og slett. Og så møtte vi denne ” prinsen” ja for hvem vet, kanskje eventyret stemmer, at det er en prins eller en konge forkledd som en frosk eller mulig padde, litt usikker der altså. Men nei jeg holdt meg unna kyssingen, for jeg trenger ikke enda en mann….. haha. Men uansett, det får bare være som det er rett og slett. Og vi hadde litt flaks fordi når vi kom til bilen så åpnet igjen himmelens sluser seg og vi slapp å bli våte, dvs Nala var jo allerede våt men ikke jeg, så jeg var glad når jeg var i bilen. Så nå skal jeg snart begynne å demontere vaskerommet vårt eller ikke rommet men innredningen og få det i skikk. Ute er vi mer eller mindre ferdige. Og jeg kjenner at jeg er i planleggingsfasen på hva jeg skal handle inn på neste Harry tur vi skal på, fordi jeg skal handle inn ting som jeg kan få i frysa som skal til 50 års laget mitt. Kjenner at jeg gleder meg, og nå er jo lokalet i boks også, planen var jo å ha det på Bryne, der som mannen min jobber men så var det sånn at folkehjelps huset rett ved oss, sånn 5 min å gå var ledig så da ble det der, og det er jo veldig greit rett og slett. Aner ikke hvor mange vi blir men har stor tro på at de som kommer, de får en okay kveld sammen med oss.

Men vi får se, jeg har et håp om at 2 veldig spesielle og flotte mennesker kommer.

Uansett det er jo et godt stykke dit og jeg kjenner at det er enda lenge igjen av august selv om den er litt sånn høst aktig blitt men men, det er fremdeles ok temp. Og i dag er det også 2 uker igjen til løpet, gleder meg men gruer meg også.

Vel snakkes.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg