Fredags ro i hus….. not

Hei hei.

Her er en liten fredags hilsen, fra meg til deg. Jeg håper du har en fin dag, og ser frem til helgen, hva enn det skal inneholde for deg.

I dag var planen å gjøre husvask men så ble jeg spurt om jeg kunne passe han her: Selv om han ser avslappet ut på bilde, så er det ikke sånn akkurat nå.  Akkurat nå herjer de i stua, men men det får bare gå. De blir vel forhåpentligvis slitne snart. I morgen er det jo gjørmelabben så jeg krysser fingre for at det blir løp, litt pga sånn startene magevondt men vi får se hva det blir til. Fikk også melding om at hun jeg skal ledsage var hjemme fra skolen i går og i dag pga litt hodepine så ja…. blir det løp i morgen er det flaks rett og slett. Men den tid den sorg,

Ellers er det ikke noe nytt under solen men jeg ville bare stikke innom å si hei så snakkes  vi plutselig en eller annen gang.

2 kommentarer
      1. Nei det er ikke det, kanskje i løpet av 3 timer så ligger de stille i 20 min totalt sett. Men men det er jo litt kos også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg