Et blogglys er slukket

Kan hende at noen har skrevet om dette før og jeg ikke har fått det med meg.

https://dixierose.blogg.no/ Flere av oss har sikkert lest blogginnleggene hennes, hun skrev om mye men viste frem sine katter  og hun var en av de bloggerne jeg leste innleggene hos. Og hun hadde gode kommentarer. Og det var det jeg plutselig kom på, jeg hadde ikke sett innlegg fra henne eller kommentar fra henne, og jeg visste at hun  var syk, og tenkte mye på henne med jevne mellomrom. Faktisk går tankene mine litt sånn fra plass til plass når jeg sitter med kaffekoppen min.

Jeg satt å kikket over tidligere kommentarer og oppdaget et par av Torill sine kommentarer, og jeg gikk inn på bloggen hennes og siste innlegget var i begynnelsen av Juli i år.

Så i dag fikk jeg se følgene på et sosialt media:

og jeg kjente at jeg ble veldig trist og lei meg. Vi vil ikke lengre få gode innlegg hvor hun viser frem de fantastisk flotte kattene sine, og jeg håper at de som sitter igjen , har gode minner lagret i hjertene sine som gjør at de kan huske henne med gode tanker og følelser.

Jeg kommer til å savne innleggene hennes, og hun gjorde at jeg sa at dersom jeg skal ha katt noen ganger så må det være en Abby katt, for jeg som aldri har lest noe særlig om rasen fikk en økt forståelse og innsikt i en for meg spennende katterase. Nå skal vi ikke ha katt men likevel.

Jeg vet jo at hun kjempet mot sykdom og jeg håpet jo at det skulle bli seier til henne, men livet ville det annerledes. Og man kan jo aldri vite, men man kan håpe.

Jeg sender mine varme tanker til de som er igjen.  Livet gir og livet tar og en hjertevarm og god blogger er vekk.

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg