Phu…. luften gikk ut her gitt

Lufta har gått ut av meg , rett og slett så føler jeg meg som dette: Jeg ligger her og manner meg opp til å komme meg ut på tur men for å si det sånn, Nala er i slappis posisjon hun også.  Så det er ikke noe hast enda, hun har jo fått kveldsmaten sin mens vi spiste middag så bare maten faller på plass så blir det nok tur. Hvor langt eller hvor vi tar veien fatt vet jeg ikke enda. 

Har dere hatt en fin dag i dag da? Jeg håper det, jeg har hatt det, selv om jeg ikke har gjort en dritt annet enn å lufte Nala i morges samt vært hos dyrlegen med Nala for å få tømt disse anal kjertel greiene hennes. Så var det matlaging, spise middag og så ja, her ligger jeg da. Og mens jeg ligger her så tenker jeg litt på dette med forrige innlegget mitt , og om jeg burde ha latt vær å skrive det men samtidig så skrev jeg noe som lå på hjertet mitt. Jeg følte at nok var nok. Og nå syntes jeg at denne blogg krigen kan dø ut, ikke la det bli det som er på en måte en slags feide over blogglandia og nok er nok. Jeg kommer til å la innlegget mitt stå rett og slett..

Ta vare på hverandre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg