Påsken= vaffel og kos

Da er det kommet til skjærtorsdag rett og slett. Og for mange betyr det jo at det er først nå påsken begynner mens for andre begynte den før helgen. Man kan si det på den måten at det er litt hvordan man ser det og hvilket forhold man har til høytiden.

I dag er det ikke mye som minner om påsken her altså, ute regner det og ja det hele er litt sånn tungt men likevel så tenker jeg at jeg har valget på hvordan man tar det eller ikke. Det handler om at man rett og slett kan enten sette seg ned å deppe eller man kan smile, og som jeg har sagt så har jeg bestemt meg for å se det positive i ting så derfor blir det sånn.  I dag tenkte jeg å lage og gjøre det til en kose dag. Jeg skal prøve å gjøre det beste ut av hver eneste dag, for man vet aldri hva morgendagen bringer. Livet er det man har og man må ta godt vare på det.

Så jeg tenkte at jeg skulle gå ned å starte litt vaffelrøre rett og slett.

Kos dere

2 kommentarer
    1. Er så enig med deg. Man må lete etter det positive, uansett hvor trist det kan være rundt en. Det gjør alt mye enklere, har jeg erfart. Det er så utrolig mange småting i hverdagen man kan glede seg over. Kos deg med vafler. Høres digg ut🙋🏼‍♀️🐣

    2. Ja, viktig å ta godt vare på hver dag. Ting blir sjelden bedre av å “grave seg ned”, så å dra fram det positive er en bra ting 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg