Og det var den natta

Jeg trodde seriøst at det var ettermiddagen når jeg ble vekt, så jeg spurte min kjære mann om hvorfor jeg ikke bare kunne sove, men så spurte han meg om ikke jeg hadde en del avtaler i dag, og trengte bilen, og da var det bare å komme seg opp. For ja det stemmer jo det at jeg har en dag med avtaler, så med andre ord jeg har i hvert fall ikke tid til å sove bort denne dagen. Jeg skal faktisk snart hoppe i bilen, og bli ferdig med avtale nr 1 av 12 i dag.

Men jeg må innrømme at denne natten…. også denne natten har på mange måter bare blåst vekk og jeg har sovet svært lite, jeg vet ikke men det er som om jeg på mange måter plages av et eller annet. Og nei jeg trenger ikke psykoanalyse. Jeg vet hva det er som plager meg mest sannsynlig og derfor må jeg bare få det unna rett og slett. Men men det er sånn det er, i natt var vel klokka 0300 før jeg sovnet. Og ikke en god natt søvn ble det men hva kan jeg gjøre med det nå? Absolutt ikke noe fordi natta er jo over allerede og det er bare å hive seg rundt og starte dagen. Om ca 2 timer er det dyrlege for vaksine av Nala og så er det optiker for linse kontroll, så er det  på et møte med en som jeg har gått på skole sammen med og så er det…. ja dere ser tegningen. Så ja det er litt her og der. I dag er det også bare å ta det som det kommer. Dessverre er jeg mer dau i kroppen enn jeg ønsker men på en annen måte, det er flere timer av dagen å bruke enn hvis jeg skal sove den bort så summasumarum så blir det nok like bra til slutt. Må bare våkne rett og slett.

Ha en mega fin dag så snakkes vi plutselig

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg