Når alt kommer på en gang

Noen ganger er det bare sånn at jeg tenker at det er ganske utrolig egentlig. Hvordan ting bare baller på seg og man sitter der og skal nøste sammen en hel kalender dag til å få ting inn på en dag. Jaja sånn er det av og til og jeg føler at jeg flyr som en sånn oyoy gjennom hele dagen de dagene det er slik men heldigvis er det ikke ofte, noen ganger må det bare bli sånn men ikke hver eneste dag. Vel det får bare stå sin prøve rett og slett. Men dagen i dag har vært mye rare tanker og jeg har vel egentlig slitt veldig med å skrive innlegg , selv om jeg har hatt noen tanker og ideer men jeg har liksom ikke orket å skrive det innlegget jeg tenkte mest på, for jeg føler at uansett hvordan jeg skrev det så kom det feil ut og enkelte ville vridd det til noe helt annet, og akkurat det orker jeg ikke rundt det emnet jeg bar på.

Men tilbake til overskriften min. Jeg er sikkert ikke alene om å føle at alt bare kommer på en gang, hvor man bare setter seg ned og virkelig kjenner på dette med at ting kommer krypene mot meg, og jeg kjenner at det eneste som hjelper å bevege seg utenfor døra, hvor man får tankene litt på avstand eller i en annen fokus rett og slett. Jeg kjenner jo at det er ting som kommer , og jeg skal ikke si at jeg ikke blir påvirket av denne krigen i mellom ulike bloggere men samtidig tenker jeg at det er noe med blogging rett og slett. Alle må finne sin vei.

Jeg vet at jeg må virkelig bare starte med oppvarming og trening til 1 juni, og se om jeg kan klare å slå min egen tid fra i fjor 39:09 så jeg har litt å jobbe mot. Det blir spennende rett og slett. Ja det er bare å sette alle kluter til i morgen og så ikke miste motet.

Snakkes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg