Enkelte kommentarer blir man bare

ja hva skal man si, hva er det rette ordet…. matt eller satt ut av, samtidig som man bare rister på hodet. Men men det er visst ikke grenser for hva man kan kommentere ut fra hva noen skriver. Og at et innlegg blir både vridd og vrengt på, hivd opp og kastet ut av intet, ja hva skal man si til det? Jeg vet ikke rett og slett, annet enn at jeg tenker at den som skrev det, prøvde å skape seg en fin dag med å slenge med leppa og bli en tastatur idiot. Nå snakker jeg ikke om de som skriver konstruktiv kritikk eller faktisk skriver sitt eget navn men de som “stikker” og som selv mener at de har rett til å mene at det er de som sitter med fasiten, sannheten og enerett på hva som er rett og galt om ting man skriver. Og jeg mistenker at det er det som er motivet. Uansett i dag lå det en kommentar til godkjenning, jeg skal ikke si noe om hvem som sendte den fordi de som vet , de vet. Men nok om det, jeg skal vise dere 2 mld jeg har fått.

” En sak har som oftest tre sider.. din side, min side, noen andre sine sider, og den rette siden 🙂”

Og den andre jeg fikk var

Ja jeg ser at du igjen skriver en hyllest til Bunny samt at du henger ut den andre , han som forteller sannheten, han som  ikke er noe annet enn Norges beste blogger, men husk det at du er ikke noe bedre enn KT fordi når du bruker Bunny og KJ sine navn så flyter du på deres navn og på den måten kommer det flere klikk, og du får bedre plassering, si heller sannheten at det er det som du vil”

Ingen av disse er godkjente, og jeg var og er ikke sikker på at jeg vil komme til å godkjenne de heller. Hvorfor? Rett og slett nei ikke sikker enda.

Så jeg lurer på, hva driver deg som sender så mye dritt i kommentarfeltet? Hva tenker du at du ønsker at kommentaren din skal gjøre?

Jeg er ikke den som er flinkest å kommentere innlegg men det er ikke det at jeg ikke er enig med den som har skrevet innlegget men det er andre grunner. Uansett hva man måtte mene om bloggere, det de skriver eller mener så er det ikke sånn at man har rett til å dra den personen ned, tråkke den personen ned. Og jeg tenker at man ikke bygger opp noe bra med ting som kommentarer som drar ned.

Og nei jeg bruker ikke verken KJ,KT eller Bunny for å komme meg opp på lista for jeg opplever at er jeg lengre opp på lista så kommer det mer dritt min vei.

Men nå skal jeg sette i gang å rydde kjøkken. Snakkes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg