Da var det helg da folkens!

God helg folkens. Er dere klare for denne helgen da? I dag er det siste arbeidsdagen til mannen min før ferie, men kjenner jeg tingene rett så er det nok garantert jobbing i morgen og kanskje søndag også. Så jeg har bestemt meg for å finne frem en søple sekk og kaste ting som jeg egentlig ikke trenger. Jeg syntes det er veldig deilig å kaste ting, mamma pleier å si at hun må holde på kaffekoppen sin ellers blir den vel ratt kastet den også…. jaja så ille er det ikke men likevel. Det er lett å samle opp ting som man ikke trenger egentlig og så blir det bare liggene og ta opp plass. Så jepp. Og så tenkte jeg å ha en liten date med en slik en: Og med musikk eller pod på øret så går jo alt som en lek….. eller kanskje ikke. Okkupanten vår har jo tilbudt seg å hjelpe men jeg vil ikke, jeg vil klare selv.

Når jeg kikker inn på soverommet vårt så er det dette synet som møter meg, ei som er veldig fornøyd med å ha vært på tur og fikk lov å bade, så hun er fornøyd og glad.

Men dere da, har dere noen planer for denne helgen ,eller denne dagen? Håper dere får en fin dag.

Så jeg kan jo ikke bare sitte her, nei jeg må begynne så vi snakkes plutselig rett og slett.

2 kommentarer
      1. Jepp, du skulle bare sett hvor sur hun blir når jeg sier motsatt av hennes meninger. Hun sier hun liker en type matrett som jeg også liker, men pga det så liker jeg det ikke. ( Så spiser jeg det i hemmelighet)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg